Rekrutacja śródroczna (studia magisterskie) w roku akademickim 2024/2025
*Osoby, które do momentu potwierdzenia zamiaru studiowania nie otrzymały dyplomu ukończenia studiów wyższych powinny złożyć oświadczenie o dostarczeniu tego dokumentu do Dziekanatu Wydziału do dnia 20 marca 2025 r.
Pamiętaj – decyduje data wpływu do Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie, a nie data wysyłki.
Po zakończeniu etapu przyjmowania potwierdzeń czyli 21.02.2025 r., popołudniu na konto e-mail wyślemy do Ciebie powiadomienie o wystawieniu decyzji o przyjęciu na studia (wpisu na listę studentów) w formie dokumentu elektronicznego. Przejdź na irk.uwm.edu.pl na stronę decyzji, aby ją odebrać. Po kliknięciu w link “Odbierz decyzję” wysłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z kodem autoryzacyjnym. Wprowadzenie kodu dodatkowo potwierdza Twoją tożsamość i jest równoznaczne z potwierdzeniem odbioru pisma oraz wygenerowaniem Urzędowego Poświadczenia Odbioru, zawierającego datę i godzinę doręczenia decyzji. W przypadku nieodebrania decyzji doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni, licząc od dnia wysłania pierwszego zawiadomienia o możliwości odebrania pisma. W pliku decyzji o przyjęciu na studia (wpisu na listę studentów) dołączyliśmy skierowanie na badania lekarskie na kierunkach, na których jest to wymagane.
W dniu 21.02.2025 r. popołudniu, z zakładki „Dokumenty i dalsze kroki” pobierz informacje dot. pomocy materialnej, legitymacji studenckiej i inne potrzebne dokumenty dotyczące studiowania na UWM.
W dniu 21.02.2025 r. popołudniu, na studiach niestacjonarnych z zakładki „Dokumenty i dalsze kroki” pobierz umowę ze studentem studiów niestacjonarnych o warunkach pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne. Wydrukuj umowę w dwóch egzemplarzach, podpisz i dostarcz jak najszybciej do dziekanatu.
Niezłożenie dokumentów w podanym terminie jest równoznaczne z rezygnacją kandydata z podjęcia studiów na danym kierunku studiów. Wiadomości umieszczone na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata uznaje się za dostarczone i wiążące go. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nie ponosi odpowiedzialności za skutki niezapoznania się kandydata z wiadomościami umieszczonymi na jego osobistym koncie rejestracyjnym.
Punkt Obsługi Kandydata
Rekrutacja UWM
Oczapowskiego 12b
10-719 Olsztyn
Pamiętaj – liczy się data wpływu na UWM dokumentów, a nie data wysłania.
Jeśli wysyłasz dokumenty pocztą tradycyjną, na kopercie napisz, na który kierunek składasz dokumenty
Infolinia rekrutacyjna: 89 524 50 80 czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00