Pomysłowość, kreatywność i umiejętność skutecznego komunikowania się to dziś najważniejsze cechy na rynku pracy. Jeśli którąś z nich znajdujesz w sobie i chcesz ją rozwinąć – zadbamy o to, by Twój talent się nie zmarnował! Podczas studiów nauczysz się tworzenia wciągających treści, a także poznasz zasady pracy z kamerą oraz mikrofonem. Zaplecze medialne i najnowszy sprzęt taki jak: okulograf czy okulary VR pozwolą od pierwszych dni zdobywać wiedzę przez praktykę. Wykładowcami są doświadczenie dziennikarze, blogerzy, osobowości z mediów społecznościowych oraz specjaliści od języka i komunikacji.
Zakres kształcenia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna II stopnia:
- komunikacja wizerunkowa
- dziennikarstwo radiowo-telewizyjne
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna drugiego stopnia na UWM – i co dalej?
Po ukończeniu dziennikarstwa i komunikacji społecznej drugiego stopnia możesz pracować w:
- mediach lokalnych i ogólnopolskich,
- portalach internetowych,
- mediach społecznościowych,
- firmach marketingowych,
- agencjach public relations,
- ośrodkach badań społecznych,
- biurach rzeczników prasowych,
- działach reklamy i promocji.