PORTAL REKRUTACYJNY

Komunikacja wizerunkowa i public relations

4 semestry
magisterskie
0 testów
stacjonarne

Zostań wysoko kwalifikowanym specjalistą w zakresie komunikacji wizerunkowej, zwłaszcza takich jej działach jak promocja, branding, reklama, public relations, content marketing, corporate design. W trakcie nauki na tym kierunku zdobędziesz umiejętności zastosowania technik skutecznego komunikowania, metod nawiązywania relacji społecznych, prezentacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów.

Komunikacja wizerunkowa i public relations na UWM – i co dalej?

Po ukończeniu kierunku komunikacja wizerunkowa i public relations możesz pracować m.in. w:

  • przedsiębiorstwach, firmach, organizacjach i instytucjach świadomie zarządzających procesem relacji z otoczeniem;
  • wyspecjalizowanych firmach doradczych, zajmujących się nawiązywaniem, zarządzaniem i optymalizowaniem relacji wewnętrznych i zewnętrznych;
  • agencjach marketingowych, reklamowych i public relations, w tym korporacjach brandingowych, firmach specjalizujących się w zakresie e-marketingu;
  • firmach zajmujących się monitoringiem elektronicznym, badaniem rynku oraz badaniem opinii publicznej;
  • grupach interesu publicznego;
  • mediach (prasa, telewizja, radio, internet).

Zasady kwalifikacji - kierunek Komunikacja wizerunkowa i public relations